هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

سیستم ماتریکسی جدید

سیستم ماتریکسی جدید- کسب درآمد تنها با ثبت نام بدون پرداخت یک ریال در سایت
 paidtologin و درامدی فوق العاده پس بشتابید وثبت نام کنید 


 

با سلام. دوستان در این پست میخوام یه سایت ماتریکسیو بهتون معرفی کنم که به جرات میتونم بگم جزو اولین نفراتی هستم که تو ایران عضو این سایت شدم. این سیستم مثل فیدر ماتریکس، به صورت ماتریکس تکثیرشونده هست و هر کسی که عضو میشه باید n نفرو با خودش بیاره و این چرخه همینطور ادامه پیدا کنه، اما دو تا تفاوت اساسی با فیدر ماتریکس داره. درامد این سایت هم از تبلیغاتی هست که هنگام ورود به سایت هر کاربر ابتدا اونو میبینه و روی skip که کلیک میکنه بحساب خودش وارد میشه یعنی این سایت از افرادی که تبلیغ سایت یا کالاشون رو به این سایت میسپارند مبلغی میگیره وشما هنگام ورود به سایت بالاجبار اول تبلیغات رو میبینید و بعد وارد حساب کاربریتون میشین و این سایت از اون مبلغی که از تبلیغ دهنده میگیره یک پورسانت کمی هم به شما وبقیه کاربران پرداخت میکنه بهرحال سیستم جالبیه وطراحش خوب روش خلاقانه ای  رو اختراع کرده است.

1. نیاز به پرداخت پول نیست و تنها کاری که باید انجام بدید اینه که ثبت نام کنید و n نفر(هرچه قدر در توانتون هست) زیر مجموعه بگیرید، اما یادتون نره که هم خودتون و هم زیرمجموعه هاتون
 هر روز یبار سایتو باز کنید و حسابتونو ببنید تا پورسانت بهتون تعلق بگیره. خیلی راحته!!!
2. در این سیستم 10 تا لول داریم که اگه لول ها کامل شن واقعا سود خیلی خوبی هر روزه نصیبتون میشه.
3. نکته اساسی اینکه شما میتونید بی نهایت زیرمجموعه مستقیم بگیرید، مثل فیدرماتریکس نیست که از 4 نفر بیشتر شه بره برای لول های بعدی، بلکه زیرمجموعه های مستقیمتون هر تعداد باشن میرن تو لول اول شما، پس اینطور نیست که اگه فعال نباشن ماتریکس بهم بخوره، پس هر چی میتونید زیرمجموعه بگیرید، چه فعال چه غیر فعال، فقط حتما بهشون یادآوری کنید که روزی یبار وارد سایت شن و skip بزنن، همین . . .

از نکات جالب اینکه پرداخت سایت به حساب پرفکت مانی و مینیم برداشت 0.01 دلاره!!! این خیلی عالیه، پس تردید نداشته باشید و هر چه سریعتر با کلیک در اینجا و یا کلیک روی بنر زیر عضو این سایت شید تا در آینده با گرفتن زیرمجموعه های زیاد پول روزانه کسب کنید و هر روز بتونید برداشت کنید. به نظرتون بهتر از این میشه؟

واریزی های این سایت به صورت آنی است و به محض درخواست برداشت پول میاد تو حسابتون.

 

  اگه شما دوستان از لینک من عضو سایت بشید از امتیاز ویژه ای برخوردا میشید !  یک ماه تبلیغات شما در وبلاگ خودم به صورت رایگان درج میشود. پس از عضویت از لینک های زیر درصورتی که میخواهید سایت و یا وبلاگ شخصی شما در وبلاگ ما نمایش داده بشه لینک و بنر تبلیغاتی خودتون رو به ادرس mfrptc@gmail.com بفرستید.

 همچنین در یکی از سایت هایی که فعالیت میکنید هم زیرمجموعه شما میشم .

  paid to login


در ادامه میخوام توضیحاتی راجع به سایت بدم. با کلیک در اینجا  وارد سایت شید. عکس زیر صفحه اول سایت رو نشون میده 


کاملا مشخصه، شما باید یه ایمیل و پسورد بدید و submit رو انتخاب کنید و وارد سایت شید، یه ایمیل هم بعد از ثبت نام براتون میاد (اگه داحل اینباکس نبود حتما پوشه اسپم رو ببینید) این ایمیل توضیحاتی در مورد سایته، اگه لینکی داخلش بود حتما روی اون لینک کلیک کنید.
تاکید میکنم، هر روز هم خودتون و هم زیرمجموعه هاتون باید یبار وارد سایت شید، و بعد از اون صفحه ای مث صفحه زیر میاد که باید حتما منتظر باشید skip ظاهر شه و روی اون کلیک کنید.


توجه داشته باشید که حتما باید علامت skip بیاد (اگه این اتفاق نیوفتاد خارج شید و دوباره وارد شید تا علامت ظاهر شه) و در ادامه وارد حساب خودتون خواهید شد. تصویر زیر گویای همه چیزه...



اگه به مینیم مقدار برداشت برسید، میتونید روی گزینه My Settings کلیک کنید و وارد صفحه زیر شید، تا بتونید برداشت داشته باشید، که به صورت لحظه ای پول به حسابتون واریز میشه!!!




 
 
باید در قسمت EmailPM account شماره حساب پرفکت مانی خودتونو وارد کنید و بعد از تایید روی گزینه Get Paid کلیک کنید تا پول به حسابتون بیاد. فقط دقت داشته باشید این روش توی لولای بالا سود روزانه زیادی براتون خواهد داشت(اگه 10 تا لول کامل شه و فرض بگیرید همه زیرمجموعه ها تو اون روز سایتو یبار باز کردن، تقریبا 140 دلار میاد حسابتون که همون روز میتونید برداشت بزنید!!!!!!!!!!) فک میکنم همه به راحتی میتونن عضو شن، روزی یک بار به سایت سر بزنن و کلی زیرمجموعه بگیرن. سوالی بود در خدمتم. ضمنا میتونید برای زیرمجموعه گیری یک وبلاگ ایجاد کنید ومطالب وبلاگ منو کپی کنید و در وبلاگ خودتون بزارید و فقط لینک زیرمجموعه گیری خودتون رو بجای لینک من قرار بدین
موفق باشید.با تشکر از شما
نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad جمعه 23 آبان 1393 ساعت 14:55 http://livescores.loxblog.com/

من عضو سایتهای سرمایه گذاری معرفی شده شده شماهستم.سایت
msinv.biz/refrall=intel110 بسیار مطمین با سابقه2510روز حدود 7 سال با حداقل سرمایه 10$ با سود ماهانه بیزینس 3$ با پلن متنوع .واقعا سیفه و سودش منطقیه.خیلی با مرامین با لینک من ثبت نام کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد