هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

سوالات متداول سایت feedermatrix

سوالات متداول سایت feedermatrix

چگونه این همه درامد ممکن است ایا سایت ورشکست نمیشود؟

دوستان سایت حتی 1 سنت هم به احدی پرداخت نمیکند این خود کاربران هستند که مستقیم به حساب یکدیگر واریز میکنند و پولی در سایت بلوکه نمیشود

به 2 دلیل این همه درامد کسب میکنید 1: ماتریکس یا تصاعدی بودن سیستم 2: تفاوت دلار به ریال

اگر زیرمجموعه من اکانت خود را فعال نکند باید چکار کنم که حذفش کنم؟

اگر زیرمجموعه ای اکانتش را فعال نکند بعد از 3 روز به طور اتومات حذف میشود

 

آیا میتوانم با یک شماره حساب پرفکت مانی چند حساب باز کرد ؟
خیر . در صورتی که شماره حساب های پرفکت مانی و نام کاربری متفاوت باشید می شود حسابهای گوناگون باز کرد

آیا میتوانم بیش از 4 زیرمجموعه ی مستقیم گرفت ؟
خیر. بعد از تکمیل شدن 4 نفر اول شما هر فردی را که با لینک خود ثبت نام کنید بطور اتوماتیک بین زیرمجموعه های شما پخش میشود و این یک کمک بسیار بزرگ به مجموعه ی شماست و باعث میشود گروه شما سریعتر رشد کند و همه برنده باشند

آیا می شود غیر از حساب پرفکت مانی از حساب پی پال . پیزا . ایگوپی . stp هم برای پرداخت به بالاسری استفاده کرد؟
بله میشود . ولی نفرات بالاسری شما باید یکی از حسابهای فوق را در قسمت پرداخت هایش تنظیم کرده باشد و به همین دلیل بهتر است فقط از حساب پرفکت مانی استفاده کنید. زیرا ما به بالا سری ها گفته ایم تا حساب پرفکت مانی را اضافه کنند و در ایران بهترین گزینه حساب پرفکت مانی است

آیا می شود زودتر از تکمیل شدن لول ها برای آپگرید لول های بعد اقدام کرد ؟
بله می شود . ولی بگذارید هر لول تکمیل شود تا پول کافی در حسابتان باشد که هزینه آپگرید لول بعد را از جیب خود نپردازید و همه ی پرداخت ها از سودتان باشد
خود من بشخصه به محض ثبت نام تا 3 لول آپگرید کردم چون میدونستم طرح عالی و بدون نقص است و هزینه را قبل از به سود رسیدن از جیبم دادم پیشنهاد میکنم اگر دارید حداقل لول 2 را ابگرید کنید

هر سوال دیگری داشتید همینجا در نظرات عنوان کنید تا پاسخ بدهم
نظرات 1 + ارسال نظر
esfahankala سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 22:47 http://freematrix.com

سلام
من از رول دوم به بعد را دقیقاً نفهمیدم که
1-این 5 دلار به کی داده میشه؟
2- درآمد خود این سایت از کجاست؟
3- نفرات زیرمجموعه رول دوم من از کجا میدونند که باید 5 دلار پرداخت کنند؟
اگه تلفنی باشه خیلی بهتر میشه متوجه شد.
09133133807
تشکر

سلام
5 دلار به بالاسری شما داده میشه که بطور خودکار توسط خود سایت اولین نفری که در لول دوم قرار داره رو برای دریافت 5 دلار لول دوم قرارمیده یعنی کسی که لول اولش کامل شده و5 دلار لول دوم رو پرداخت کرده است
درامد خود سایت همانطور که در وبلاگ نوشتم از فروش مطالب دانلودی که توی سایت هستش میباشد که این مطالب شاید بدرد من وشما که فارسی زبان هستیم نخوره ولی برای خارجی ها ارزش زیادی داره یعنی کسی که به دیدن سایت دعوت میشه با مطالب ونرم افزارهای زیادی روبرو میشه که قیمت مناسبی داره وضمن ثبت نام ممکنه از اون مطالب یا نرم افزارها بخره وسودش برای سایت هستش
نفرات زیر مجموعه رو شما یاید اموزش بدین که 5 دلار رو پرداخت کنند ضمن اینکه وقتی میخواین لول دوم خودشون رو اپگرید یا بقولی ارتقا بدن پیامی ظاهر میشه مبنی بر پرداخت 5 دلار به بالا سری یا کسی که شماره حساب اون توسط سایت به شما معرفی میشه وهمه اینو متوجه میشن و وقتی پولی پرداخت میکنند درخواست تایید به شما میدن که پرداختی شون رو تایید کنید وچنانچه پول کمتری برای شما واریز کنند قبل از تایید باید حساب پرفکت مانی خودتون رو چک کنید که مبلغ واریزی صحیح است وبعد از چک کردن حساب اونو تایید کنید وگرنه بهشون پیام بدین موجودی شون رو تکمیل کنند در غیر اینصورت زیرمجموعه شما نمیتونه ارتقا بده چون تاییدش بدست شماست
حالا که لول اول شما کامل شده زودتر ارتقا بدین چون نفرات زیر مجموعه شما اگه به لول دوم ارتقا بدن شما دریافت کننده 5 دلار بعدی باشین ضمن اینکه با زیرمجموعه هاتون در ارتباط باشین وبهشون کمک کنید زودتر لول اولشون رو تکمیل کنند که نامید وخسته ترک فعالیت نکنند شما که زیرمجموعت تکمیل شده هرچه زیر مجموعه بگیری چون لول اولت پر شده اتوماتیک زیرمجموعه زیرمجموعه هاتون میشن ودستمز د 5 دلاری شما متضمن اینه که زیرمجموعه هاتون زودتر لول اولشون پر بشه وپرداخت لول دومشون رو شروع کنند همانطور که 2 نفر از زیرمجموعه های شما توسط من معرفی شدند واز طریق ایمیل من راهنمایششون کردم برای ثبت نام وشارژ حساب و پرداخت 1.75 دلار به شما
بازم سوالی بود در خدمتم
ضمنا خواهش میکنم برای یک بار هم که شده وبلاگ منو کامل ودقیق بخونید همه این مطالب کامل ودقیق نوشته شده ایراد ما ایرانی ها اینه که همیشه عجله داریم و روی کارها میدویم وبعد وسط راه لنگ میزنیم البته اگه شما بخواین ومشکل وشک وشبه ای داشتین من بازم پاسخگو هستم
ضمنا وقتی وارد پنل خودتون توی سایت فیدر ماتریس میشین در صفحه اول زیرگزینه other گزینه دیگری بنام Your downloadsهست که اگه روش کلیک کنید مطالب وکتابها ونرم افزارهای فروشی سایت قرار داره که درامد سایت از فروش اون مطالب هستش چون شما لول اول رو خریدی پکیج اول رو میتونی رایگان دانلود کنی ولی پکیج دوم رو باقیمت 5 دلار باید بخری که با ارتقا وپرداخت 5 دلار پکیج دوم هم برای شما مجاز به دانلود میشود والی اخر....
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد