هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

هفت سایت شگفت انگیز

مطمئن ترین راه کسب درامد میلیونی از اینترنت

فقط با 1.75 دلار میلیونر شوید

سلام دوستان عزیز خواهش میکنم جهت رفع مشکلات وسوالات وابهامات خودتون حتما کامل وبا حوصله مطالب رو بخونید چون راهنمای ایجاد حساب پرفکت مانی و ثبت نام در فیدرماتریکس به صورت تصویری وکاملا واضح توضیح داده شده است اگر کسی بازم سوالی داشت تو نظرات مطرح کنه تا پاسخ بدم ایمیل من هم اینه :mfrptc@gmail.com با من در تماس باشید














درآمد شما را تضمین میکنم


امروز در خدمت شما دوستان هستیم با معرفی سایت feedermatrix به زبان فارسی

 ما در اینجا قصد داریم معتبرترین سایت ماتریکس که فیدر ماتریکس نام دارد و از سال 2011 فعالیت  میکند را به شما معرفی کنیم
این سیستم طوری طراحی شده که شما فقط و فقط با پرداخت 1.75سنت از جیب خود ( که حدود 6 هزار تومان ) است میتوانید به مبلغ 99447 دلار ( حدود  300 میلیون تومان )کسب درآمد کنید .
  
در این سیستم شما در حقیقت 1 پکیج مارکتینگ را با قیمت 1.75دلار میخرید که ارزش آن بیش از 1000 دلار است و کاملا قانونی است

خبر خوش واسه زیرمجموعه های من: 

دوستانی که در سایت   feedermatrix زیرمجموعه من و یا زیرمجموعه ی زیرمجموعه های من هستند  و میشوند (بهتره بگم عضو تیم من هستند) بدونن که بنده با این نیت دارم کار میکنم که همگی شما را به درامد میلیونی برسونم و قول میدهم که نسبت به  حرفم  متعهد باشم

 

خدمات من به تمامی اعضای تیم :

قرار دادن لینک عضو گیری آنها در وبلاگ خودم و تبلیغ در سایتهای ایرانی و خارجی به صورت رایگان

ساخت وبلاگ برای افرادی که قادر به طراحی وبلاگ نیستند

طراحی بنر و ابزار تبلیغاتی

شناسایی افراد فعال و درخواست کمک به تیم

 پشتیبانی 24 ساعته

شرکت در قرعه کشی ماهانه و اهدای جوایز

و .....

  

جهت عضویت اینجا و یا روی تصاویر زیر کلیک کنید


feedermatrix

 یا اینجا کلیک کنید 


با سلام

اگر حتی حساب پرفکت مانی ندارید همین الان اینجا کلیک کنید وحساب خود را افتتاح کنید یا از طریق لینک آموزشی که در انتهای این مطلب گذاشتم یکی درست کنید چون این سیستم رو از دست میدهید و مطمئن باشید تا یک ماه دیگه حتما وارد این سیستم میشید پس چه بهتر که امروز وارد شوید چون اگر امروز ثبت نام کنید و حسابتونو با پرداخت 1.75 سنت فعال کنید از این به بعد هر کسی از طریق من عضو میشه بطور اتوماتیک زیرمجموعه ی شما میشه و اینطوری من بهتون کمک میکنم . فرصت رو از دست ندهید و همین امروز حسابتونو فعال کنید

امروز در خدمت شما دوستان هستیم با معرفی سایت feedermatrix به زبان فارسی

همانطور که میدانید سیستم های ماتریکس یا چرخه ای زیادی وجود دارند و ما در اینجا قصد داریم معتبرترین سایت ماتریکس که فیدر ماتریکس نام دارد و از سال 2011 فعالیت خود را شروع کرده است ، به شما معرفی کنیم
این سیستم طوری طراحی شده که شما فقط و فقط با پرداخت 1.75 سنت از جیب خود ( که حدود 6 هزار تومان ) است میتوانید به مبلغ 99447 دلار ( بیش از 300 میلیون تومان ) کسب درآمد کنید .
. جهت عضویت روی بنرها کلیک یا  لینک زیر راکپی و در نوار ادرس پیست   کنید


feedermatrix

feedermatrix




ویژگی ها: 

اول این رو بگم که من اولین کسی هستم که در ایران کل آموزش را ترجمه و آماده کرده ام و مطمعن باشید در ماه اول بیش از 1000 زیرمجموعه خواهم گرفت و آنها زیرمجموعه های شما می شوند. ضمنا اولین کسی هستم که همه ی بالاسری هایش حساب پرفکت مانی را اضافه کرده اند و اگر در مورد این سیستم اطلاع داشته باشید میدانید که کسانی هستند که این سایت را تبلیغ میکنند و بالاسری هایشان فقط از بانک پی پال استفاده میکنند و زیرمجموعه ها دیگر نمیتوانند لول بعدی را آپگرید کنند و نمیتوانند زیرمجموعه بگیرند. چون در گروه آن افراد باید حساب پی پال داشته باشند و این در ایران غیر ممکن است مگر با هزینه های زیاد و حتما ورودی کم است. ولی در گروه من همه میتوانند با پرفکت مانی پرداخت کنند چون به بالاسری ها اطلاع داده ام و آنها هم حساب پرفکت مانی را اضافه کرده اند و در گروه من سیستم واقعا سریع رشد خواهد کرد. پس در گروه دیگر بنا به دلیلی که گفتم عضو نشوید و از طریق لینک من عضو شوید تا راحت پرداخت هایتان را انجام دهید

1.  این مبلغ 1.75سنت آنقدر ناچیز است که هر کسی میتواند عضو سیستم شود


2. بعد از عضویت در هر لول محصولات زیادی برای دانلود است که قیمتشان بسیار بیشتر از این مبلغ ناچیز عضویت است . بیش از 1 گیگابایت محصولات دیجیتالی و ویدئو های مارکتینگ برای دانلود رایگان که این سیستم را بسیار محبوب کرده است چون قیمت پک ها هزار برابر مبلغ عضویت است و براحتی میتوانید از خارج عضو بگیرید. دوستانی که از خارج در گروه ما عضو میشوند حتما حساب پرفکت مانی خود را وارد کنند و سعی کنند از خارج عضو بگیرند
3. در این سیستم هر کس فقط میتواند 4 نفر را معرفی کند و هر کسی را که بعد از آن معرفی میکند در زیرمجموعه ی زیرمجموعه های آن قرار میگیرد و این یک ویژگی بسیار مهم است تا همه در این سیستم موفق شوند

مثلا کسی که از طریق لینک من برای عضویت استفاده میکند بخاطر اینکه من 4 نفر خودم را معرفی کرده ام، نفرات بعدی که معرفی میکنم زیرمجموعه ی شما می شوند و این کمک بسیار بزرگی به شماست و هر کسی که زودتر از طریق لینک من عضو شود خیلی سریعتر از طرف من زیرمجموعه بدست می آورد چون در لول های بالا تر من قرار میگیرد و با این کار من به رشد زیرمجموعه های آنها کمک میکنم . پس فرصت را از دست ندهید و همین الان عضو شوید و لول اول را آپگرید کنید

4. پرداخت ها در این سیستم مستقیما به حساب بالاسری واریز میشود و هیچ پولی به سایت واریز نمی شود تا سایت بخواهد کلاهبرداری کند


5. سیستم پرداخت ها در این سایت از چندیدن طریق انجام می شود . پرفکت مانی ، پی پال ، سولاید تراست پی ، پیزا و ایگوپی . چون بانک پرفکت مانی ایران رو تحریم نداره  بنده در حسابم فقط پرفکت مانی را وارد کرده ام شما هم باید فقط از طریق حساب پرفکت مانی خود هزینه آپگرید کردن یا همان 1.75 ( یک دلار و هفتاد و پنج سنت) را پرداخت کنید
ضمنا بنده با بالاسری ها صحبت کردم و همه ی آنها حساب پرفکت مانی را در پنلشان برای پرداخت ها اضافه کرده اند و شما به راحتی میتوانید پرداخت ها را انجام دهید

6. فرستادن اطلاعات عضویت زیرمجموعه ها و اطلاعات هر آپگرید زیرمجموعه ها به ایمیل شما ( حتما ازحساب جیمیل استفاده کنید )

7. پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع

8. از همه مهمتر پشتیبانی زیرمجموعه ها از طرف من و گرفتن زیرمجموعه برای شما. چون من 4 زیرمجموعمو در یک ساعت اول گرفتم و هرکسی که از به بعد از طریق لین من عضو بشه زیرمجموعه ی شما میشه و این سیستم خودکار عمل میکنه و همینطور تا لول آخر برام میچینه . 

با جیمیل من در تماس باشید و سریع عضو شوید تا زیرمجموعه های بعدی که میگیرم زیرمجموعه ی شما بشوند

mfrptc@gmail.com

بعد از عضویت و پرداخت مبلغ طبق آموزش شما میتوانید عضو بگیرید و خیلی سریع زیرمجموعتونو رشد بدهید چون سیستم در ایران تازه وارد شده و همه بخاطر مبلغ کم میتونند عضو بشوند
ضمنا بعد از عضویت میتوانید از آموزش ها همین وبلاگ کپی بگیرید و یک وبلاگ برای خودتون درست کنید

خب کارهایی که باید انجام دهید را کاملا با آموزش تصویری برایتان قرار داده ام و هیچ جای دیگر نمیتوانید این آموزش ها را پیدا کنید. فقط کافیست یک جستجو کنید و ببینید که هیچ جای دیگر آموزش فارسی و تصویری این سیستم را پیدا نخواهید کرد و من عضو های زیادی دارم میگیرم چون با تیم کار میکنم تیم بالاسری هم داره کمکمون میکنه

خب حالا توضیح میدم که این سیستم چگونه کار میکنه:
اول باید بدونید که وقتی کسی رو عضو سیستم میکنید و اون شخص 1.75 سنت رو پرداخت میکنه لول یک اون آپگرید میشه و میتونه محصولات دانلودی لول یک رو دانلود کنه و ازش استفاده کنه. برای ما ایرانی ها محصولاتش بدرد نمیخوره چون به زبان انگلیسیه و ما فقط با کسب درامد این سیستم کار داریم. اینو گفتم که بدونید در اصل ما داریم پک های آموزشی رو میفروشیم و هیچگونه کسب حرامی در این کار وجود ندارد. قیمت پک ها شاید به جرات بتوان گفت به هزاران دلار میرسه

خب نحوه عملکرد این سیستم به این گونه است:

این سیستم از دو ماتریکس 4 لول تشکیل شده
به تصویر زیر دقت کنید


Level : لول یا سطح
Members: تعدا زیرمجموعه ها
Paid: هزینه آپگرید برای آن لول
Profit: مقدار درآمد از آن لول

1.1. در تصویر بالا به لول 1 دقت کنید. یعنی اینکه 4 نفر زیرمجموعه شما هر کدام 1.75 سنت بهتون پرداخت میکنه و جمعا 7 دلار در حساب پرفکت مانی شما واریز میشه ( 21.700 تومان )

1.2. در لول 2 شما از 7 دلاری که از لول 1 بدست آوردید 5 دلار رو باید برای آپگرید لول 2 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 5 دلار میدهند که میشه 80 دلار درآمد 
( 248.000 تومان )
1.3. در لول 3 شما از 80 دلاری که از لول 2 بدست آوردید 10 دلارش رو باید برای آپگرید لول 3 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 10 دلار میدهند که میشه 640 دلار درآمد ( 1.984.000 تومان )


1.4. در لول 4 شما از 640 دلاری که از لول 3 بدست آوردید 20 دلارش رو باید برای آپگرید لول 4 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 20 دلار میدهند که میشه 5120 دلار درآمد ( 15.872.000 تومان )خب اینجا ماتریکس اول تموم میشه و ماتریکس دوم شروع میشه و تا اینجا شما حتی یک ریال از جیب خودتون ندادید و تا اینجا مجموعا 5810 دلار درآمد داشته اید و فقط 256 در زیرمجموعه های شما وجود دارند که از اینها فقط شما 4 نفرشان را معرفی کرده اید

خب حالا وارد ماتریکس دوم می شویم

2.1. در لول 5 شما از 5.120 دلاری که از لول 4 بدست آوردید 40 دلارش رو باید برای آپگرید لول 5 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 4 نفر رو دارید که هر کدام به شما 40 دلار میدهند که میشه 160 دلار درآمد  ( 496.000 تومان )

2.2. در لول 6 شما از 160 دلاری که از لول 5 بدست آوردید 80 دلارش رو باید برای آپگرید لول 6 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 16 نفر رو دارید که هر کدام به شما 80 دلار میدهند که میشه 1280 دلار درآمد  ( 3.968.000 تومان )


2.3. در لول 7 شما از 1280 دلاری که از لول 6 بدست آوردید 160 دلارش رو باید برای آپگرید لول 7 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 64 نفر رو دارید که هر کدام به شما 160 دلار میدهند که میشه 10.240 دلار درآمد  ( 31.744.000 تومان )



2.4. در لول 8 شما از 10.240 دلاری که از لول 7 بدست آوردید 320 دلارش رو باید برای آپگرید لول 8 خودتون پرداخت کنید. با اینکار یعنی شما پتانسیل درآمد از 256 نفر رو دارید که هر کدام به شما 320 دلار میدهند که میشه 81.920 دلار درآمد  ( 253.952.000 تومان )

که جمعا تا لول 8 شما 99.447 دلار درآمد کسب کرده اید که این یعنی چیزی حدود 300 میلیون تومان و این مبلغ فقط از 256 زیرمجموعه شما بدست آمده  و حتی یک ریال آن را از جیبتان پرداخت نکرده اید و از سود پرداخت کرده اید که در دو ماتریکس بهتون داده شده
سیستمش برای توضیح دادن سخت نیست ولی چون من اطلاعاتم در این زمینه زیاده برام قابل درک است و متوجه میشوم و باید وقت بگذارم تا دقیق براتون توضیح بدهم. که در آینده این کار رو میکنم. شما فرصت رو از دست ندهید و امروز عضو شوید تا از زیرمجموعه هایی که من میگیرم سهمی داشته باشید




نوع مطلب : معرفی سایت feedermatrix،  


2. بعد از کلیک روی بنر بالا وارد صفحه ی اصلی سایت می شود و باید روی گزینه JOIN در بالای صفحه کلیک کنید

3. بعد از کلیک روی گزینه JOIN وارد صفحه ی زیر می شوید و باید کاملا مانند توضیحات تصویر عمل کنید

ثبت نام در feedermatrix


5.  بعد از از ثبت نام اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید وارد صفحه زیر میشوید و باید روی گزینه ی مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید

ثبت نام در feedermatrix

تبریک . ثبت نام شما با موفقیت انجام شد

حالا باید مراحل تنظیمات شماره حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید. برای این کار باید مانند مراحل زیر عمل کنید


1. ابتدا بر روی گزینه Payment settings از ستون سمت چپ پنل کاربری خود کلیک کنید و بعد وارد تنظیمات پرداختی ها می شوید که باید مانند تصویر زیر عمل کنید . شما فقط لازم است که قسمت شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید ولی اگر حساب های دیگر را هم دارید وارد کنید تا زیرمجموعه ها برای پرداخت به شما اگر لازم بود از حساب های دیگر هم بتوانند استفاده کنند. اگر حساب های دیگر را ندارید اصلا مهم نیست و همان پرفکت مانی را پر کنید کافیست

ثبت نام در feedermatrix

نکته: اگر اطلاعات حساب پرفکت مانی خود را وارد نکنید زیرمجموعه شما نمیتواند پولی به شما پرداخت کند و شما آن زیرمجموعه را از دست خواهید داد. پس حتما اطلاعات پرداخت پرفکت مانی را پر کنید . دقت کنید که شماره حساب پرفکت مانی با U بزرگ شروع می شود. مانند: U1841282

تنظیمات حساب پرفکت مانی شما کامل شده و باید الان با پرداخت 1.75 سنت حساب خود را به لول 1 آپگرید کنید. برای آموزش نحوه آپگرید اینجا کلیک کنید




آ
بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و تنظیمات پرداخت حالا باید حساب خود را آپگرید کنید ، یعنی اینکه شما مبلغ 1.75 سنت را از طریق حساب پرفکت مانی خود به حساب معرف واریز کنید تا حسابتان فعال شود

نکته: اگر حساب خود را تا 3 روز فعال نکنید حسابتان حذف میشود و یک نفر دیگر جای شما را میگیرد. بعد از اینکه حساب را با پرداخت 1.75 سنت فعال کنید دیگر حسابتان حذف نخواهد شد

برای این کار مانند آموزش زیر عمل کنید

1. روی گزینه home در پنل کاربری feedermatrix  کلیک کنید تا وارد صفحه ی زیر شوید


2. بعد از کلیک روی گزینه ی ( upgrade to the next level ) مشخص شده در تصویر بالا ، وارد صفحه زیر می شوید و باید طبق آموزش تصویری عمل کنید


3. بعد از کلیک روی گزینه ( click here for instructions ) مشخص شده در تصویر بالا وارد صفحه ی زیر میشوید . از اینجا به بعد خوب به آموزش دقت کنید

توجه: اگر بعد از کلیک روی ( click here for instructions ) در مرحله قبل وارد صفحه زیر شدید علتش را روی تصویر زیر گفته ام و باید طبق توضیح تصویر عمل کنید


4. خب حالا در صفحه ای که باز می شود به پایین بروید تا قسمت پرداخت پرفکت مانی را ببینید . مانند تصویر زیر . اگر دقت کنید میبینید که نوشته Pay using PerfectMoney


نکته: در تصویر بالا دقت کنید که چه مبلغی نوشته شده چون برای هر لول که آپگرید میکنید طبق توضیحاتی که در مرحله 6 دادم فرق میکنه. مثلا در تصویر بالا در جایی نوشته Put 1.75 into the field که این یعنی شما باید 1.75 سنت به شماره حساب پرفکت مانی ذکر شده واریز کنید تا لول 1 شما آپگرید بشه و در لول های بعدی به ترتیب لول یک 1.75 - لول دو 5 - لول سه 10 - لول چهار 20 - لول پنج 40 - لول شش 80 - لول هفت 160 - لول هشت 320 دلار پرداخت میکنید که باز هم تکرار میکنم حتی یک ریال این ها از جیبتان نیست و از سودتان است تا بتوانید مبالغ زیاد را مال خود بکنید

5. خب حالا یک صفحه جدید باز کنید ولی صفحه feedermatrix  را نبندید و در صفحه جدید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و طبق آموزش عمل کنید

بعد از ورود به حساب پرفکت مانی روی گزینه Send Money کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید




6. خب حالا وارد صفحه زیر می شوید
دقت کنید که این مبلغ برای آپگرید ها در هر لول فرق میکند و هیچ کدام از جیب شما نیست و از سودتان پرداخت می کنید
در لول 1 که در آموزش میبینید هزینه آپگرید 1.75 است که با این آپگرید پتانسیل کسب 7 دلار را دارید
در لول 2 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  5 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 80 دلار را دارید
در لول 3 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  10 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 640 دلار را دارید
در لول 4 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  20 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 5.120 دلار را دارید
در لول 5 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  40 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 160 دلار را دارید
در لول 6 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  80 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 1.280 دلار را دارید
در لول 7 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  160 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 10.240 دلار را دارید
در لول 8 که در آموزش نیست هزینه آپگرید  320 دلار است که با این آپگرید پتانسیل کسب 81.920 دلار را دارید
 بهتر است آپگرید ها مرحله به مرحله انجام شود و هر وقت یک لول شما تکمیل شد برای آپگرید بعدی اقدام کنید . مثلا وقتی 4 زیرمجموعه خود را گرفتید برای آپگرید به لول 2 اقدام کنید
در تمامی آپگرید ها هیچ مبلغی از جیبتان نمیدهید و فقط از سودتان پرداخت میکنید که در اینجا توضیح دادم 





با اینکه در تصویر کاملا مشخص است ولی توضیح میدهم تا کاملا متوجه شوید
1.1. در قسمت Amount باید مبلغ 1.75 را وارد کنید
1.2. درقسمت To Account باید شماره حساب پرفکت مانی که به شما داده شده وارد کنید. در مرحله شماره 4 با رنگ صورتی نشون دادم که در پنل شما در سایت feedermatrix این شماره کجاست و باید آن را کامل کپی کنید و در قسمت To Account پیست کنید . این شماره در هر لول که بعدا باید آپگرید کنید فرق می کند و باید دقت کنید . فعلا همان شماره حسابی که به شما داده شده وارد کنید
1.3. متنی که در مرحله 4 با رنگ زرد مشخص کرده بودم را کپی کنید و در قسمت Description پیست کنید . دقت کنید که متن شما با متن در تصویر فرق میکند چون در متن شما نام کاربری شما نوشته شده و باید از آن استفاده کنید و نباید از متن توی آموزش استفاده کنید
1.4. و بعد روی گزینه Payment preview کلیک کنید تا پول به حساب بالاسری واریز بشه


7. خب بعد از انجام مرحله قبل وارد صفحه زیر می شوید و باید مرحله برداخت را تکمیل کنید


8. بعد از انجام مرحله قبل وارد صفحه زیر می شوید




حالا بعد از کپی شماره تراکنش که در مرحله قبل نشون دادم به صفحه ای که feedermatrix در آن باز بود بروید و در انتهای صفحه ای که شماره حساب پرفکت مانی بالاسری را از آن برداشتید بروید و مانند تصویر عمل کنید و پرداخت به پرفکت مانی را ثبت کنید . مانند مثال زیر

بعضی از دوستان این قسمت را پیدا نکردند ولازم دونستم توضیح بدهم. این همان صفحه ای است که شماره حساب پرفکت مانی بالاسری را از آن کپی کردید . در انتهای صفحه شماره حسابهای بالاسری است . در پایین صفحه قرار دارد



آ
نظرات 22 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 15:28

چه طوری زیر مجموعه بگیریم روش های خودتون چیه ؟

اول یک وبلاگ درست کن بعد مطالب وبلاگ من رو کپی کن وتو وبلاگت بذار وهرجا که لینک زیرمجموعه گیری من هستش با لینک خودت جایگزین کن وهمچنین راهنماییهایی که خودت به ذهنت میرسه رو توش بنویس و بعد تو سایتهای کلیکی ایرانی وخارجی تبلیغ کلیکی بخر ولینک وبلاگت رو توشون تبلیغ کن
دوم اینکه هر روز توی سایتهای کسب درامد پیام بذار وتو نظرات وبلاگها نظر ثبت کن ووبلاگت رو معرفی کن وادرس وبلاگ وایمیلتو بزار تا بتونند باشما ارتباط برقرار کنند

ja دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 13:41

سلام.شما خودت تا الان آیا چیزی کسب کردی؟و آیا این از لحاظ شرعی درسته؟فکر میکنم اشکال داره!چون هرمی دیگه؟!

من لول اولم پرشده ولول دومم هم درحال اتمام هست از لحاظ شرعی هم چون شما درحقیقت برای سایت مشتری پیدا میکنی و1.75 دلار رو در حقیقت بابت معرفی این سایت ودانلود پکیج های دانلودی از سایت میگیری هرمی نیست و بنظر من اشکال شرعی نداره

رسول محمدپور شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 23:52

ممنون از بابت توضیحاتتون.اما من میخوام بدونم که من چظوری میتونم پولیرو که جمع کردم رو تحویل بگیرم؟ ممنون

سلام
دوست عزیز
شما موقع ثبت نام در سایت باید حساب پرفکت مانی خودت را که قبلا افتتاح کردی وارد کنی توقسمت تنظیمات حساب در سایت فیدر ماتریس هر زیرمجموعه که جذب کنی باید به بالاسری خودش یعنی شما مبلغ 1.75 در لول اول ودر لولهای بعدی مبلغ 5 و10 و20 رو به حساب شما واریز میکنند پرفکت مانی هم ایران رو تحریم نداره وراحت میتونی دلارهات رو به ریال تبدیل کنی .ادرس سایت تبدیل دلار به ریال هم تو وبلاگم هست :http://hiranex.com
اگر هم حساب نداری باید به وبلاگ من مراجعه کنی واموزش ایجاد حساب پرفکت مانی رو که کامل وتصویری توضیح داده شده مطالعه کنی وحسابت روباز کنی

ilman پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 01:11

داداش من تو ثبت نام جیمیل ندادم ایمیل یاهوو دادم مشکلی داره؟

سلام
نه هیچ مشکلی نیست کی ثبت نام کردین؟ چون تو زیرمجموعه های من که ایمیل شما نیست
موفق باشید

mohamad سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:08

داداش هیچ پیامی تو جیمیل بنده نیومده

سلام شما ایمیلت رو برام همینجا بزار من برات جواب میفرستم
سلام خواهش میکنم حالا یاید حساب پرفکت مانی خودت رو حداقل 2 دلار شارژ کنی یعنی باید از لینکی که گذاشتم دلار خرید کنی به این صورت که معادل مبلغ ریالی 2 دلار از به حساب اون شخص واریز کنی وشماره حساب پرفکت مانی خودت روکه با حرف انگلیسی u شروع میشه بهش بدی تا 2 دلار به حساب شما بریزه وسپس وارد سایت فیدرماتریس بشی وشماره حساب بالاسری خودت رو یادداشت کنی وبعد از اون به حساب پرفکت مانی برگردی واز قسمت send moneyروی گزینه
Single payment
کلیک کنی ودر قسمت amount مبلغ 1.75را تایپ کنی ودر قسمت To Account شماره حساب بالاسری خودت که قبلا یادداشت کردی تایپ کنی (دقت کن حساب رو صحیح وارد کنی بهتره از فیدر ماتریس کپی وتو پرفکت مانی پیست کنی)وبعد گزینه paymentvروکلیک کنی تا پول ارسال بشه وشماره تراکنشی که میده رو یاداشت ویا کپی وتوقسمت درخواست تو سایت فیدرماتریس پیست کنی ودرخواست فعال شدن حسابت رو بکنی
موفق باشی
شما نیما نوید نیستی مگر؟

mohamad سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 07:17

داداش بازم ممنون که اینقدر خوب پاسخ میدی داداش تو جیمیلتون پیام دادم لطفا بیا اونجا

جواب داده شد

mohamad سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 02:10

عزیز لطفا جیمیلت را بده ، تا اونجا صحبت کنیم

سلام
جیمیل من:mfrptc@gmail.com
ضمنا شما وبلاگ رو دقیق مطالعه کن وطبق راهنما عمل کن مشکلت حل میشه

mohamad دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:58

داداش من تو قسمت حساب پرفکت مانی چی باید بنویسم شمارهی حساب شما را یا شماره حساب خودم را ؟ بازم میگم داداش بعد از این که ثبت نام انجام شد هیچ پیامی تحت عنوان این که شما پرفکت مانی وارد شدید رو جیمیل من نیومد نکنه داداش جیمیل را اشتباه دادم؟
از همه مهمتر هیچ لینکی هم به من نداد که من بتونم کسایی که میاند را بعد خودم زیر مجموعه کنم لینکم را بهشون بدم.

سلام
دوست خوبم محمد اقا نام کاربری شما در سایت فیدرماتریکس که ثبت نام کردی چی هست ؟ همچنین نام معرفت چی هست ؟اگه از لینک من استفاده کردی نام کاربری معرفت باید hbkmfr باشه یعنی وقتی وارد سایت فیدر ماتریس میشی تو قسمت View referrals رو که کلیک کنی باید hbkmfr نوشته بشه بعدم من نمیدونم مشکل شما برای پرداخت پول هستش یا اینک شما هنوز نتونستی حساب پرفکت مانی باز کنی بازم تاکید میکنم شما وبلاگ رو کامل مطالعه کن راهنمای تصویری جهت ایجاد حساب پرفکت مانی وهمچنین ثبت نام در سایت فیدر ماتریس وهمچنین ارسال پول از پرفکت مانی به حساب بالاسری ودرخواست فعال سازی حساب شما همه توضیح داده شده
http://www.7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/

mohamad دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:41

hbkmfr

سلام
hbkmfr نام کاربری من هستش
نام کاربری خودت که با اون تو فیدر ماتریس ثبت نام کردی چی هست؟

2 نام کاربری غیرفعال زیرمجموعه من هست

mohamad mhdi krimiya و dr.valaei
کدوم یکی نام کاربری شماست؟

mohamad دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 17:30

داداش من همونم که تو حساب پرفکت مانیش پیام دادید عجله کن دوست عزیز ؟از طریق لینک خود شما هم ثبت نام کردم اما روی جیمیلم هیچ پیامی از طرف پرفکت مانی نیومد یعنی بعد از این که ۱.۷۵سنت را به حسابشون ریختیم روی جیمیلمون پیام میده؟
با تشکر مجدد بابت پاسخگویی

از طرف پرفکت مانی یا فیدر ماتریس؟

mohamad دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 01:19

سلام داداش من کارای ثبت نام را انجام دادم اما روی gmilam هیچ چیز از پرفکت مانی ارسال نشد

سلام با چه نام کاربری ثبت نام کردین؟
برای ارسال پول باید از حساب پرفکت مانی خودت اگه داری باید طبق راهنمای وبلاگ به حساب بالاسری خودت 1.75 دلار ارسال کنی و اگه حساب پرفکت مانی نداری راهنمای ایجاد حساب پرفکت هم تو وبلاگ گذاشتم دقیق توجه کن وحساب باز کن شماره حسابهای پرفکت مانی با u شروع میشه مثلا حساب من اینه U1548830 که شما باید به این حساب پول واریز کنی توصیه میکنم وبلاگ رو کامل مطالعه کنhttp://www.7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/
http://www.7site.blogsky.com/1393/04/12/post-2/

alireza یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 23:11

ممنونم دوست عزیز از پاسخ گوییتون من همین الان میرم برای کارای ثبت نام بازم متشکرم

سلام
خواهش میکنم
بازم سوالی داشتید درخدمتم

m.valaei یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 21:00

سلام
مبلغ مذکور را واریز وفعال نموده ام.ضمنا معرفم karidekala

شما زیرمجموعه من نیستید

m.valaei یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 15:04

سلام
من با un:kimiadr زیر مجموعه شما شده ام.لطفا بررسی وتایید فرمایید.منتظرم

سلام دوست عزیز عجله کن هرچه سریعتر 1.75 دلار از حساب پرفکت مانی به حسابی که تو پنل کاربری شما مشخص شده طبق راهنمایی وبلاگ واریز کن ونسبت به فعالسازی حسابت اقدام کن اگه تا3 روز حسابت فعال نشه حذف میشه اگه مشکلی داشتی به وبلاگ من مراجعه کن یا بهم ایمیل بزن
http://7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/

alireza یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:06

راستی دوست عزیز اگه میشه آدرس دقیق وبلاگتون را بزارید من از این لحظه قصد دارم به شما بپوندم ، الان هم با تبلت اومدم تو وبلاگتون برای همین میگم آدرس وبلاگتون را بدید با تشکر مجدد

http://7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/
هفت سایت شگفت اگیز

alireza یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:44

سلام
با درود و خسته نباشید فروان
دوست عزیز اینجا شما جا چندین سوال گذاشتید که امید وارم پاسخ گو باشید،اول این که شما طبق گفته خودتون چهار نفر زیر مجموعه خودتون را تشکیل دادید پس دیگه چرا خودتون را به زحمت می اندازید و باز هم دنبال جذب نیرو هستید ؟ سوال بعدی اینه که اگه ۴ نفر نام معرف خود را شما را بنویسند تا این که ۲۰ نفر نام معرف خود را شما را بنویسند فرق میکنه یا نه؟ خوب باید یه فرقی بکنه یعنی وقتی شما ۲۰نفر را دعوت میکنید با منی که ۴ نفر را دعوت کردم یکی هستیم؟ و مورد آخر آخرین حد درآمد از این سایت چقدره ؟ لطفا توضیح دهید
با تشکر فروان
با سپاس فروان از زحمات شما

سلام
فرق این سیستم با بقیه ماتریکس ها اینه که وقتی من 4 نفر زیرمجموعه لول اولم پرشد هرچه زیرمجموعه اضافه بگیرم بطور اتوماتیک زیرمجموعه زیرمجموعه های خودم قرار میگیرند وبازم سودش برای زیرمجموعه هام وهمچنین خودم هست چون باید تعداد نفرات طبق ماتریس داخل وبلاگ به 256 نفر برسه واین باعث انگیزه نفرات زیرمجموعه میشه که فعالیت کنند و من وزیرمجموعه هام زودتر به هدفمون میرسیم ودر ثانی اگه کسی فعال نشد بقیه زیاد ضرر نمیکنند
درامد از این سایت درصورت تحقق کامل 300میلیون تومان است بعدم شما 1.75 دلار یعنی حدود 6 هزارتومان سرمایه گذاری میکنی که خیلی ریسک کمی است

wewew یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 02:56

داداش خواهش میکنم ببخشید که هی سوال میپرسم خیلی ذهنم درگیره فقط میخوام بدونم بهش اطمینانی هست ؟ و این که من ۴نفر را به عنوان زیر مجموعه بگیرم کافیه؟دیگه ۲۵۶نفر دیگه اتومات زیر مجموعم میشند؟

سلام
تشکر از توجه وکنجکاوی شما
شما 4 نفر زیرمجموعه فعال بگیر که اونا هم هرکدوم 4 نفرشون روبگیرند کفایت میکنه خود بخود همه برای جذب 4نفر فعالیت میکنند و ماتریس سریع رشد میکنه

wewew یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 01:57

داداش رو من حساب کن خواهش میکنم فقط کمکم کن چند تا سوال بد جور ذهنم درگیر کرده،اول این که من نام معرف را نمیدونم چی بزنم!؟؟و یه نام معرف ثابت اونجا هست و هر کاری میکنی نمیشه عوضش کرد دوم این که شما مگه نگفتی بعد از ما هر کسی ثبت نام کنه زیر مجموعهی ما میشه پس دیگه چه نیازی به زحمت من هست بعد من هر کس دیگه ای بیاد زیر مجموعه من محسوب میشه درسته!؟

دوست عزیز شما اگه از لینک من ویا هر کس دیگری عضو بشی خودش معرف شما رو تعیین میکنه وشما نمیتونی تغیرش بدی مگه اینک از لینک دیگه ای ثبت نام کنی از لینک من اگر ثبت نام کنی باید معرفت این باشه
hbkmfr

لینک من: http://www.feedermatrix.com/?ref=hbkmfr

که در انتهای لینک نام کاربری من هست
دوما شما که تنها زیر مجموعه من نیستی افرادی که زیرمجموعه من هستند اگه 4 نفرشون توسط خودشون زود پر بشه به سرعت بیشتری رشد میکنند چون شما ویا هرکس دیگه ای باید خودش 4 نفرشو در لول اول جذب کنه بقیه زیرمجموعه ها اتومات پر میشه

nima navid جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:38 http://www.nimanavidgroup.com

سلام
سایت خوبی میباشد.
ولی اگر کسی حساب پولی ارزی نداشت.چکار باید بکند.
ایران تحریم است /حتی باز کردن حساب خارجی.
من ثبت نام شما را انجام دادم ولی حساب اکانت ندارم/چکار کنم

سلام پاسخ به ایمیل ارسال شد ولی تو وبلاگ هم کامل توضیح داده شده یک حساب پرفکت مانی باز کنید ایران روتحریم نداره

wewew جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 05:00

آقا یعنی تو چند روز من میتونم یه میلیونر شم؟میشه شمارتونو بدید؟پس با این حساب الان شما باید یه میلیونر باشید.

سلام تشکر از توجه شما
دوست عزیز بستگی به فعالیت خود شما وزیرمجموعه هایی که میگیری داره هرچه سریعتر 4 نفر فعال بگیری وبه اونا هم توصیه کنی فعالیت زیادی کنند زودتر به هدفت میرسی

wewew جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 03:59

ببخشید یعنی شما الان خودت یه میلیونر هستی که میخوای ما را میلیونر کنی؟

من درحال میلیونر شدن هستم ودارم فعالیت میکنم وپیشرفت خوبی داشتم ودر هفته اول 20نفر جدب کردم و مطمئنم شما هم میتونید

وحید پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 00:47

سلام
شما که از این سایت تعریف میکنید
اول سرعت لود صفحه و صفحات سایت رو بررسی کنید و بعد تبلیغ کنید
این سایت یک سفحه صبت نام رو هنوز نمیتونه لود کنه چه برسه به درآمد

سلام
دوست عزیز دیر لود شدن صفحه ثبت نام بدلیل ترافیک بالای مراجعین سایت وهمچنین به اینترنت شما هم بستگی داره روزانه هزاران نفر وشاید هم میلیونها نفر این صفحه رو باز میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد